The Marketing Process
The Marketing Process
The Marketing Process


The Marketing Process

Under the marketing concept, the firm must find a way to discover unfulfilled customer needs and bring to market products that satisfy those needs. The process of doing so can be modeled in a sequence of steps: the situation is analyzed to identify opportunities, the strategy is formulated for a value proposition, tactical decisions are made, the plan is implemented and the results are monitored.

The Marketing Process:

  • Situation Analysis
  • Marketing Strategy
  • Marketing Mix Decisions
  • Implementation & Control


Partner Links


MCGroup
Market Researches
консалтинг, бизнес-планирование, маркетинговые исследования, обзоры рынков
Know Your Market!

Market Research Reports

Автомобильная химия. Обзор рынка Китая , маркетинговое исследование
Анализ рынка мобильного контента на сетях GSM России , маркетинговое исследование
Бутиловые спирты. Обзор рынка РФ , маркетинговое исследование
Витамин В1 и его производные: тенденции и перспективы международной торговли , маркетинговое исследование
Кислота уксусная: тенденции и перспективы международной торговли , маркетинговое исследование
Красители и пигменты. Обзор рынка Китая , маркетинговое исследование
Напольные покрытия. Обзор рынка Китая , маркетинговое исследование
Ненасыщенный полиэфир. Обзор рынка Китая , маркетинговое исследование
Нефтехимические продукты. Обзор рынка Китая , маркетинговое исследование
Обзор рынка азотной кислоты , маркетинговое исследование


Powered by

KostikH
Paull
/xotrex [a dog here] bk [dot] ru/

catalog
Сайт управляется системой uCoz